Typy prevádzok
V každej lokalite sa riadime heslom best or nothing (buď to najlepšie, alebo radšej nič).

1.
HIGH STREET STORE
- Umiestnenie na frekventovaných miestach v blízkosti dopravných uzlov.
- Rohové prevádzky situované na hlavných bulvároch.
- Široké okná, ktoré vytvárajú príjemnú atmosféru.
- Záhradka, ideálna na relax a posedenie vonku.
DENNÁ PRECHODNOSŤ: min. 10 000
VEĽKOSŤ: 100-300 m2
OČAKÁVANÁ INVESTÍCIA: od 7 mil. Kč

2.
Foodcourt
- Umiestnenie v food courte v nákupných centrách.
- Možnosť situovania pri vchode do nákupného centra pre maximálnu viditeľnosť.
- Varianta s vlastnou lobby, ktorá zabezpečuje pohodlné a atraktívne prostredie.
- Možnosť prevádzky ako samostatný kiosk, čo ponúka flexibilitu a efektívne využitie priestoru.
DENNÁ PRECHODNOSŤ: min. 15 000
VEĽKOSŤ: 70-100 m2
OČAKÁVANÁ INVESTÍCIA: od 5 mil. Kč

3.
Drive
- Prevádzky umiestnené samostatne alebo v rámci obchodných centier
- Situované na hlavných dopravných tazkách, ako sú diaľnice, cesty prvých tried, atď.)
- Väčšinou na výjazde z centier miest v blízkosti čerpacích staníc alebo retailových parkov
DENNÁ PREJAZDNOSŤ: min. 15 000
VEĽKOSŤ: 1000-2000 m2
OČAKÁVANÁ INVESTÍCIA: od 10-30 mil. Kč